Szybki eksport zamówień z allegro.pl do Subiekt GT
Integracja z większością firm kurierskich
System powiadamiania klientów o statusie zamówień
Szybki eksport zamówień w formie PDF (proforma i wysyłka e-mailem do klienta)
Możliwość dodawania zamówień telefonicznych do systemu
z późniejszym eksportem do Subiekta


 

JAK TO DZIAŁA?

Firma blue-software ma do zaoferownia aplikację, która w olbrzymim stopniu ułatwi Państwu pracę, jeżeli jesteście Sprzedającym na Allegro. Każdy na pewno odczuł niepotrzebną stratę czasu przy kopiowaniu danych użytkownika Allegro i wyboru produktów  do Subiekta (sztuk, cen itp). Przekonaj się w jaki prosty sposób zaoszczędzisz czas i przy okazji unikniesz błędów przy dodawaniu zamówień - w końcu program nigdy się nie myli!

Aplikacja działa w bardzo prosty sposób. Jesteśmy przekonani, że każdy w ciągu 1 dnia z naszą pomocą będzie w pełni potrafił skorzystać z aplikacji.

 

Krótki opis tego, jak działa najważniejsza kwestia w aplikacji:

Jeżeli dostaniesz maila o sprzedaży na allegro w tym samym czasie automatycznie zamówienie pojawi się w goAllegro. Znajdują się tutaj dane klienta oraz lista produktów, które zakupił.

Do momentu, w którym klient nie wypełni Formularza Dostawy Allegro aplikacja pokaże zamówienie na czerwono.
Gdy otrzymamy formularz w którym klient wybierze opcję PayU zamówienie będzie pomarańczowe.
Kiedy otrzymamy już Nową Wpłatę od Kupującego (lub klient wybrał Tradycyjną Wpłatę na konto) program pokaże zamówienie bez dodatkowych kolorów z informacją "Zapłacone (kwota)". Takie zamówienie jest gotowe do dodania przez aplikację GoAllegro. Zaznaczyć możemy jedno zamówienie lub kilka (ilość nie ma znaczenia). Magicznym kliknięciem importujemy dane do Subiekta. Klikamy w każde zamówienie otwierając je. Znajdujemy tu wypełnione automatycznie dane Klienta, które wpisał w formularzu. Jeżeli wybrał inny adres dostawy, niż ten na fakturze program doda je w uwagach. W tym miejscu również pokaże jaka jest kwota wpłaty przez PayU i ewentualne uwagi wpisane przez klienta w Formularzu Dostawy (np. konieczny telefon przed dostawą kuriera). Uwagi oczywiście możemy edytować, usuwać. Program dodał również całą listę produktów, które zakupił Klient wraz z cenami, ilością sztuk oraz koszty dostawy. Zapisujemy zamówienie. Teraz wystarczy wystawić fakturę/paragon tak jak to robiliśmy do tej pory.
Kiedy odświeżymy stronę w aplikacji z zamówieniami, zaimportowane przez nas wcześniej zamówienia znikną i przejdą do archiwum. Dzięki temu widzimy na bieżąco nowe zamówienia i nie tworzy się bałagan.
Zamówienia bez wpłaty mogą spokojnie czekać, jeżeli ich nie zaznaczymy pozostaną w programie na czas nieokreślony.